Είστε εδώ:

Διαλέξτε με προσοχή τη σχολική τσάντα του παιδιού σας

Εχετε αναρωτηθεί μήπως η σχολική τσάντα του παιδιού σας του προκαλεί πόνο, έχει διαμαρτυρηθεί ποτέ σε εσάς και εσείς το θεωρείτε φυσιολογικό ή δεν ξέρετε τι να κάνετε Αυτό που πρέπει πάντως να γνωρίζετε είναι πως κάτι που θεωρούμε αθώο και όλα τα παιδιά λαχταρούν να αποκτήσουν όταν πηγαίνουν στο σχολείο, μπορεί συνάμα να στραφεί εναντίων τους και να απειλήσει ακόμη και την ίδια τους την υγεία. Σύμφωνα με τους ειδικούς, ο πόνος που μπορεί να προκαλέσει μία τσάντα στην πλάτη και τους ώμους, μπορεί να προληφθεί.

Δείτε παρακάτω τι μπορείτε να κάνετε εσείς…
1. Να θυμάστε ότι η τσάντα δεν πρέπει να ζυγίζει περισσότερο από 15% του σωματικού βάρους του παιδιού.
2. Αν το παιδί σας παραπονιέται ή αν νιώθετε ότι κουβαλάει πολύ μεγάλο βάρος, μιλήστε με τους δασκάλους του, για την πιθανότητα να αφήνει μερικά βιβλία που δεν χρειάζεται στο σπίτι ή στο σχολείο.
3. Επιλέξτε μια κλασική τσάντα πλάτης, με δύο λουριά που μοιράζουν εξίσου το βάρος. Οι τσάντες με ένα μόνο λουρί μπορεί να ασκήσουν τρομερή πίεση στη μία πλευρά.
4. Το μέγεθος της τσάντας είναι εξίσου σημαντικό. Μην αγοράσετε ποτέ μια τσάντα που να έχει μεγαλύτερο πλάτος από το στέρνο του παιδιού σας και φροντίστε να μην κρέμεται πολύ χαμηλά στη μέση. Αν η τσάντα κρέμεται πολύ χαμηλά, το παιδί θα αναγκάζεται να περπατά σκυφτό για να ισορροπήσει καλύτερα, προκαλώντας επιπλέον προβλήματα.
5. Φροντίστε τα λουριά της τσάντας να έχουν μαλακό προστατευτικό υλικό από μέσα, για να μην ασκούν περιττή πίεση στους ώμους.
6. Αν το παιδί σας παραπονεθεί ότι πονάει, αν δείτε ότι η στάση του σώματός του έχει αλλάξει προς το χειρότερο, ή αν παρατηρήσετε κοκκινίλες και σημάδια στα σημεία που τα λουριά έρχονται σε επαφή με τους ώμους, ήρθε η ώρα για αλλαγές. Συμβουλευτείτε κάποιον ειδικό.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Πολλές φορές, τα παιδιά βάζουν στην τσάντα τους επιπλέον αντικείμενα που δεν χρειάζονται στο σχολείο, όπως παιχνίδια, ηλεκτρονικές συσκευές κ.α. Πρέπει που και που να ελέγχετε τι παίρνουν μαζί τους.

Δείτε επίσης:   Ο καρπός που μειώνει χοληστερίνη, καρδιακά και καρκίνο παχέος εντέρου

Πηγή: iatronet.gr

Σχετικές δημοσιεύσεις