Στ. Παππάς: «Στον ΟΑΣΘ γίνονταν λοβιτούρες»

Ο στόχος για τα επιπλέον 50 λεωφορεία

«Στον ΟΑΣΘ γίνονταν λοβιτούρες παντός τύπου» είπε χαρακτηριστικά ο Στέλιος Παππάς σχολιάζοντας τις επιστολές που δημοσιοποιήθηκαν για τις ελλείψεις ανταλλακτικών από το 2014.

Ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ μιλώντας στο ραδιοφωνικό σταθμό «Στο Κόκκινο» σχολίασε το γεγονός ότι η προηγούμενη διοίκηση του Οργανισμού αγνοούσε τις επιστολές των αρμόδιων υπαλλήλων οι οποίοι ανέφεραν ότι από τον Ιανουάριο του 2014 η Διεύθυνση Συντήρησης του Οργανισμού παρέμενε για μεγάλο διάστημα με μηδενικό στοκ σε σημαντικούς κωδικούς, με αποτέλεσμα “να μη γίνεται ουσιαστικά προληπτική συντήρηση”. «Γινόταν λοβιτούρες παντός τύπου στον ΟΑΣΘ. Με διάφορα τεχνάσματα προσπαθούσαν να μην ακυρωθεί η σύμβαση με το Δημόσιο. Ηθελημένα ή αθέλητα υπήρξε φθορά δημόσιας περιουσίας και αυτό δεν μπορεί να περάσει έτσι. Τα οχήματα που σήμερα είναι στην ΕΛΒΟ για επισκευή έπρεπε να ήταν μάχιμα. Από αυτή την πρακτική έχουμε διαφυγόντα έσοδα» είπε χαρακτηριστικά ο κ. Παππάς.

Ο ίδιος απαντώντας στις αιτιάσεις του πρώην προέδρου του ΟΑΣΘ Χρήστου Στεφανίδη ο οποίος υποστηρίζει ότι δεν έλαβε γνώση των επιστολών αυτών ο κ. Παππάς ανέφερε: Το ότι έδωσε το ίδιο διάστημα 36 εκατ. ευρώ στους μετόχους το ήξερε; Αυτά είναι προφάσεις εν αμαρτίαις. Όσο λιγότερο μιλάει τόσο το καλύτερο για τον κ. Στεφανίδη.»

Δείτε επίσης:   Διακοπή ρεύματος σε περιοχή της Νέας Μηχανιώνας

Αναφερόμενος ο κ. Παππάς στη σύμβαση εργασίας που υπογράφηκε χτες σημείωσε ότι «αυτό που έχουμε καταφέρει είναι να έχουν τακτική πληρωμή οι εργαζόμενοι» τονίζοντας ότι «θέλουμε οι εργαζόμενοι να αισθάνονται ασφαλείς και νομίζω ότι αυτό το έχουμε καταφέρει». Επίσης επισήμανε ότι «υπάρχει πρόβλημα σε τεχνίτες, σε οδηγούς και σε επιστημονικό προσωπικό» ενώ για άλλη μία φορά υπογράμμισε ότι «το επόμενο στοίχημα είναι να βγούνε σε κυκλοφορία άλλα 50 λεωφορεία» για την καλύτερη εξυπηρέτηση των επιβατών.

Σχετικές δημοσιεύσεις