Θ. Καράογλου: «Δεν είμαστε υπεύθυνοι για τον ΟΑΣΘ, αλλά ζητώ συγγνώμη»

thessaloniki kopi pitas karaoglou panorama Καράογλου

Τι είπε ο υφυπουργός Μακεδονίας – Θράκης

Τι είπε ο υφυπουργός Μακεδονίας – Θράκης

Στο ραδιόφωνο του ΑΠΕ – ΜΠΕ μίλησε ο υφυπουργός Εσωτερικών, Θεόδωρος Καράογλου, ο οποίος έσπευσε να ζητήσει «συγγνώμη» για την κατάσταση που επικρατεί στον ΟΑΣΘ.

«Ο ΟΑΣΘ είναι πρόβλημα χωρίς να έχουμε εμείς την ευθύνη για την κατάσταση που είχε φτάσει ο ΟΑΣΘ, εγώ οφείλω ως κυβερνητικός εκπρόσωπος εδώ στη Θεσσαλονίκη να ζητήσω μία συγγνώμη από όλους τους συμπολίτες μου οι οποίοι ταλαιπωρούνται. Αυτό είναι κάτι που πρέπει να ξεκαθαρίσω από την αρχή. Οι πολίτες ταλαιπωρούνται, έχουν απόλυτο δίκιο να διαμαρτύρονται και ειλικρινά ζητώ μία πολύ μεγάλη συγγνώμη».

Ο ΟΑΣΘ – πρόσθεσε ο κ. Καράογλου – «παρελήφθη το καλοκαίρι του 2017 από έναν ιδιωτικό τομέα και έγινε μία κρατική επιχείρηση, δυστυχώς τα πράγματα αντί να πήγαιναν καλά, πήγαιναν από το κακό στο χειρότερο, 500 λεωφορεία είχε τον Αύγουστο του 2017, 213 τα παρέδωσε τον Αύγουστο του 2019 ο κ. Παππάς και η διοίκησή του, έγινε μια μεγάλη προσπάθεια, τώρα είναι σταθερά πάνω από 300 λεωφορεία (…)».

Ερωτηθείς για τις αντιδράσεις σε σχέση με την συνεργασία του ΟΑΣΘ με τα ΚΤΕΛ, προκειμένου να ενισχυθεί το συγκοινωνιακό έργο εντός του πολεοδομικού συγκροτήματος της Θεσσαλονίκης, ο κ. Καράογλου επισήμανε πως «αν ξεκινήσει σήμερα μια δημοπράτηση του ελληνικού κράτους για να πάρει λεωφορεία θα κάνει δύο χρόνια τουλάχιστον για να τα πάρει. Άρα λοιπόν πρέπει να βρεθεί μια μεσοβέζικη λύση και η λύση αυτή ποια είναι;

Πρώτο να επανέλθουν τα εκατό περίπου λεωφορεία του ΟΑΣΘ που κάνουν υπεραστικές συγκοινωνίες (…) για όλη την υπόλοιπη περιφέρεια του νομού μας. Κατανοώ ότι οι κάτοικοι θεωρούσαν ότι ήταν μια κατάκτηση η συγκοινωνία με τον ΟΑΣΘ, το σέβομαι.

Διαβάστε επίσης  Θεσσαλονίκη: Οδηγός του ΟΑΣΘ "κλείδωσε" το λεωφορείο μόλις εντοπίστηκε κλέφτης

Βεβαίως, υπήρχαν περιοχές οι οποίες ήταν αδικημένες (…) εν πάση περιπτώσει αυτό που μετράει είναι ότι θα αναλάβει το ΚΤΕΛ. Γιατί θα αναλάβει το ΚΤΕΛ;

Γιατί είναι ιδιώτης, άρα αυτό σημαίνει ότι αύριο αγοράζει λεωφορεία, έχει ήδη αγοράσει, αύριο προσλαμβάνει προσωπικό, άρα λοιπόν μπορεί γρήγορα να τρέξει τις αστικές συγκοινωνίες το ΚΤΕΛ στην περιαστική περιοχή. Ο δε ΟΑΣΘ θα έχει μια ενίσχυση από εκατό λεωφορεία, άρα λοιπόν θα μετριαστεί το πρόβλημα. Δεν θα λυθεί απόλυτα, αλλά θα μετριαστεί».

«Εν πάση περιπτώσει από 1η Φεβρουαρίου και μετά που θα μπουν και τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ που κάνουν περιαστικές διαδρομές θα είναι κάπως καλύτερη η κατάσταση, ζητώ συγγνώμη, ζητώ την κατανόηση των φίλων συμπολιτών που ταλαιπωρούνται» συμπλήρωσε, ενώ σε σχέση με τη δρομολόγηση πρόσθετης γραμμής 55Χ που θα περνά από τη δομή “Αναγνωστοπούλου”, ο κ. Καράογλου είπε: «υπάρχει στασιμότητα και επανεξέταση του θέματος. Θα το εξετάσει η διοίκηση του ΟΣΕΘ με πολύ σκέψη». 

Σε πολύ καλό δρόμο για τη δημιουργία σύγχρονης μαρίνας στην παραλιακή ζώνη της Πυλαίας

Για το έργο της σύγχρονης μαρίνας στην παραλιακή ζώνη της Πυλαίας, ο κ. Καράογλου είπε πως «τις προάλλες, κάνοντας συζήτηση με τον δήμαρχο (Πυλαίας – Χορτιάτη) καταλήξαμε ότι πρέπει να το επανεκκινήσουμε, πήγαμε στον αρμόδιο υπουργό, τον υπουργό Ανάπτυξης και Επενδύσεων Άδωνι Γεωργιάδη (…).

Επί τόπου πήρε τηλέφωνο και έκλεισε ραντεβού με τον υπουργό Τουρισμού, Χ. Θεοχάρη.

Είμαστε σε ένα πολύ καλό στάδιο, εκτιμώ ότι τον Ιανουάριο πρέπει να πάρουμε τη νέα διακήρυξη, η οποία θα δίνει τη δυνατότητα και για σύμπραξη δημόσιου – ιδιωτικού τομέα, γιατί αυτό είναι το ζητούμενο (…)Είμαστε σε ένα καλό βηματισμό».