“Αγριες Μέλισσες” και “Λόγω Τιμής” – Η μάχη της τηλεθέασης έβγαλε ξεκάθαρο νικητή

πρόγραμμα τηλεόρασης τηλεόραση τηλεθέαση

Για άλλη μια Πέμπτη τα δύο προγράμματα “έπαιξαν” την ίδια ώρα

Για άλλη μια Πέμπτη τα δύο προγράμματα “έπαιξαν” την ίδια ώρα

Το τελευταίο επεισόδιο της εβδομάδας για τις “Άγριες Μέλισσες” εκτοξεύθηκε σε τηλεθέαση, ενώ το “Λόγω Τιμής – 20 χρόνια μετά” προσπαθούσε την ίδια ώρα να πάρει ανάσες επιβίωσης.

Η δημοφιλής σειρά του ΑΝΤ1 δεν άφησε, όμως, κανένα περιθώριο να ανασάνει το σίριαλ του ΣΚΑΪ, με τη διαφορά που τους χωρίζει να είναι και αυτή τη φορά πάρα πολύ μεγάλη, αναφέρει το zappit.gr.

Συγκεκριμένα, οι Άγριες Μέλισσες σημείωσαν μέσο όρο τηλεθέασης 35,4% στο δυναμικό κοινό και 37,3% στο σύνολο. Η σειρά έφτασε σε τέταρτο έως και το 43,8%, ποσοστό που σπάνια συναντάμε σε κάποιο πρόγραμμα τη φετινή σεζόν.

Το Λόγω Τιμής, δυστυχώς δεν κατάφερε να ξεπεράσει το 9% στις ηλικίες 18-54 και το 10% στο σύνολο.