Ζάχαρης: “Ακριβότερη κι από την Εγνατία Οδό η συντήρηση της Λεωφ. Παπανδρέου στη Νεάπολη”

Τι αναφέρει ο υποψήφιος δήμαρχος Νεάπολης-Συκεών

Τι αναφέρει ο υποψήφιος δήμαρχος Νεάπολης-Συκεών

Σε σχέση με την πρόσφατη υπογραφή σύμβασης για έργα στη Λεωφόρο Παπανδρέου ο υποψήφιος δήμαρχος Νεάπολης-Συκεών. Ηλίας Ζάχαρης, αναφέρει τα εξής:

“Πιο ακριβή και από την ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟ, η συντήρηση της Λεωφ. Παπανδρέου στη Νεάπολη

Θα θέλαμε να συγχαρούμε τον Δήμαρχο Νεάπολης – Συκεών για την επιτυχία του να εντάξει στα έργα του Δήμου την ανακατασκευή και συντήρηση των λεωφόρων Βενιζέλου και Ανδρέα Παπανδρέου από την οδό Λαγκαδά μέχρι την περιφερειακό οδό.

Είναι όντως γενναίο να παραδέχεται δημοσίως ότι επί οκτώ χρόνια έλεγε ψέμματα πως η ευθύνη της οδού ανήκει στην Περιφέρεια και μετά να αναλαμβάνει να κάνει αυτό που έπρεπε. Δηλαδή να φροντίσει ο ίδιος δήμος για τη συντήρηση ενός εξαιρετικά σημαντικού οδικού άξονα του.

Ελπίζουμε ότι θα το πάει μέχρι το τέλος.

Στο μεταξύ, όμως, καλό θα ήταν να απαντήσει στις εξής απορίες που έχουν δημιουργηθεί:

Σύμφωνα με την προγραμματική σύμβαση που υπέγραψε ο Δήμαρχος με τον Δήμαρχο Παύλου Μελά, το έργο θα κοστίσει 1.286.000, λιγάκι ακριβότερα από τον αρχικό προϋπολογισμό, ο οποίος ήταν 1.238.163.,44 ευρώ. Σύμφωνα με την απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής, το έργο ανατέθηκε με έκπτωση 63,9% περίπου στις 450.000 ευρώ. Τελικά πόσο κάνει η συντήρηση;

Για τα 3,4 χιλιόμετρα του δρόμου, που προβλέπεται να ανακατασκευαστούν, το κόστος με βάση την απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής ανέρχεται σε περίπου 132.000 ευρώ ανά χιλιόμετρο. Δηλαδή 132 ευρώ το μέτρο. Μήπως μας κοστίζει …λιγάκι ακριβά 132 ευρώ το μέτρο για συντήρηση, δηλαδή ασφαλτόστρωση; Πιο ακριβή και από την Εγνατία Οδό θα βγει…

Διαβάστε επίσης  Σε κλίμα ενθουσιασμού και συγκίνησης η παρέλαση για την 25η Μαρτίου στη Νεάπολη (ΦΩΤΟ)

Όταν προϋπολογίζεται κάτι με 364 ευρώ το μέτρο και κάποιος προσφέρεται να το κάνει με 132, εξ αντικειμένου προκύπτει πρόβλημα. Κερδίζει και σε άλλα έργα τόσο μεγάλες εκπτώσεις ο Δήμος; Ξέρει η διοίκηση τι λέει και η οικονομική θεωρία και η αγορά για τις μεγάλες εκπτώσεις στα δημόσια έργα;

Γιατί, ενώ στη διακήρυξη του έργου αναφέρεται ανακατασκευή και συντήρηση και παραπλεύρων οδών, δεν υπήρξε καμία αναφορά στο ποιές θα είναι αυτές;

Καλές οι προγραμματικές συμβάσεις με τον Δήμο Παύλου Μελά, αλλά τη σύμβαση με τον εργολάβο, πότε θα τη δώσει στη δημοσιότητα; Για να μάθουμε τι αντιρρήσεις είχε το ΣτΕ, πόσο ακριβώς θα πληρώσουμε, τι θα κληροδοτήσει στους επόμενους.

Και παρεμπιπτόντως, ο υποψήφιος δήμαρχος με τη στήριξη του ΣΥΡΙΖΑ, κ.Λάζαρος Ωραιόπουλος, ο οποίος προχθές κατάγγειλε το έργο ως προεκλογικό, τι είχε ψηφίσει, ως μέλος της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου Νεάπολης- Συκεών. για την έγκριση του πρακτικού του διαγωνισμού στις 12 Οκτωβρίου 2018;
Διότι από το πρακτικό της Οικονομική Επιτροπής προκύπτει ότι ψήφισε ΝΑΙ. Πότε έγινε προεκλογικό το έργο; Όταν τον διόρισε ως υποψήφιο ο ΣΥΡΙΖΑ;”.