Detrop: Η ελληνική γαστρονομία σε πρωταγωνιστικό ρόλο

Τη δυνατότητα να ενημερωθούν για τα ελληνικά προϊόντα, τη δυναμική της αγοράς αλλά και τις δράσεις της, η εταιρεία Places & Flavors σε συνεργασία με τη ΔΕΘ-HELEXPO Α.Ε., παρουσίασαν τις κινήσεις εξωστρέφειας στον τομέα της γαστρονομίας.

0203GEUMA 1

Στο πλαίσιο της Detrop-Oenos που αρχίζει αύριο, 3 Μαρτίου 2017, και θα διαρκέσει μέχρι τις 6 Μαρτίου 2017, παρουσιάστηκαν οι παράλληλες δράσεις που διοργανώνει η Places & Flavors με ομιλητές τον κο Ελευθεριάδη και την κα Πηλπίδου.

Σήμερα, παρουσιάστηκε ένα ξεχωριστό μενού με γνήσια ελληνικά προϊόντα από τον σεφ Γιώργο Ψύλλο που περιλάμβανε τραχανά, φρέσκια σαλάτα με διάφορα είδη τυριών ενώ το κυρίως πιάτο ήταν πιλάφι με μύδια και λάδι τρούφας.

0203GEUMA 2

Παρών στην εκδήλωση ήταν ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Γιάννης Μπουτάρης, που με το ζωντανό του λόγο αναφέρθηκε στην πορεία της ελληνικής γαστρονομίας και τόνισε πως θα ήθελε η κουζίνα της Θεσσαλονίκης να κυριαρχήσει στο βαλκανικό χώρο, λέγοντας χαρακτηριστικά πως πρέπει να γίνει η πρωτεύουσα του φαγητού. Επίσης, παρών ήταν ο διευθυντής εκθέσεων της ΔΕΘ-Helexpo, Ανδρέας Δαρούδης και ο αντιδήμαρχος τουρισμού του Δήμου Θεσσαλονίκης, Σπύρος Πέγκας.

0203GEUMA 3

Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης παρουσιάστηκε το πρόγραμμα δραστηριοτήτων του #or&;iacuteste κάτω από την ομπρέλα του οποίου η Places & Flavors διοργανώνει τις δράσεις της σε συνεργασία με τη ΔΕΘ-HELEXPO στο πλαίσιο των δυο κλαδικών εκθέσεων Detrop & Oenos.
Το Corner Showroom, τα σεμινάρια, τα Pop up Restaurants και τα Business Bars, είναι οι παράλληλες δραστηριότητες που θα πλαισιώσουν τις δυο εκθέσεις, ενώ στο πλαίσιο της Oenos, το Oenovation Station στο Περίπτερο 8, θα παρουσιάσει Master Classes και Wines Tastings.
Ακόμη, ανακοινώθηκε από το Δήμαρχο Θεσσαλονίκης και τον Αντιδήμαρχο Τουρισμού το 1ο Made in Thessaloniki Food Basket και η απονομή του τίτλου Chef Ambassador Thessaloniki 2017 σε τρεις καταξιωμένους Chefs της πόλης, στο πλαίσιο του Thessaloniki Food Festival, σε συνεργασία με την Places & Flavors. Η εν λόγω δράση θα πραγματοποιηθεί αρχικά τη Δευτέρα 06/03 ώρα 13:00-15:00, στο χώρο του Pop Up Restaurant, Περίπτερο 9, για να ταξιδέψει κατόπιν στο Βερολίνο στις 09/03, με το #or&;iacuteste.

0203GEUMA 4

Η πραγματοποίηση του #or&iacuteste στο Βερολίνο γίνεται σε συνεργασία με το Δήμο Θεσσαλονίκης, την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και τον Οργανισμό Τουριστικής Προβολής Χαλκιδικής και κεντρικό της μήνυμα είναι:
#or&iacuteste to Thessaloniki
#or&iacuteste to Halkidiki
#or&iacuteste to Central Macedonia

Σκοπός όλων των δραστηριοτήτων που διοργανώνει η Places and Flavors, μετά από εκτενή έρευνα και πολυετή εμπειρία, είναι η ανάδειξη των ελληνικών προϊόντων και η έξοδος τους στις διεθνείς αγορές, καθώς και η ισχυροποίηση του brand name “Greek Product”. Μέσα από όλην αυτήν την προσπάθεια, δρομολογείται η επιθυμία της εταιρείας, για την καθιέρωση της χρήσης των ελληνικών προϊόντων στην καθημερινή κουζίνα των ξένων χωρών.

0203GEUMA 5

0203GEUMA 6

0203GEUMA 7

0203GEUMA 8

Συντάκτης 

Σχετικές δημοσιεύσεις