Επιτυχημένο το πρώτο Πανελλαδικό Σεμινάριο του Σωματείου Καπνοπωλών

Ενδιαφέρουσες τοποθετήσεις για τους επαγγελματίες

Το πρώτο Πανελλαδικό Σεμινάριο Marketing και Merchandising διοργάνωσε την Τετάρτη το Σωματείο Καπνοπωλών, Ψιλικών και Περιπτέρων Μακεδονίας σε συνεργασία με το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης.

Δεκάδες μέλη του Σωματείου και του Ε.Ε.Θ. είχαν την ευκαιρία να πάρουν χρήσιμες πληροφορίες και συμβουλές για τις μοντέρνες τεχνικές του Marketing και του Merchandising, όπως και για τεχνικά και διαδικαστικά ζητήματα μίας τυπικής μικρομεσαίας επιχείρησης (στοκάρισμα προϊόντων στο καπνοπωλείο, περίπτερο, mini market και ψιλικατζίδικο, απαιτήσεις πελατών, νέες τάσεις του marketing, κανόνες τοποθέτησης προϊόντων και άλλα).

Ανοίγοντας το σεμινάριο, ο Πρόεδρος του Σωματείου Καπνοπωλών, Ψιλικών και Περιπτέρων Μακεδονίας και Οικονομικός Επόπτης του Ε.Ε.Θ., Κώστας Ιακώβου τόνισε ότι αυτό διοργανώθηκε στο πλαίσιο της διαρκούς προσπάθειας τόσο του Σωματείου όσο και του Επιμελητηρίου για παροχή δωρεάν έγκυρης και πλήρους ενημέρωσης προς τα μέλη τους για όλα τα λειτουργικά θέματα μίας μικρομεσαίας επιχείρησης. «Με τον τρόπο αυτό πιστεύουμε ότι επιτελούμε το ρόλο μας, δηλαδή να βρισκόμαστε διαρκώς στο πλευρό των συναδέλφων μας», τόνισε ο κ. Ιακώβου.

Δείτε επίσης:   Ιστορική περιήγηση στην Πολιτιστική Γειτονιά του δήμου Νεάπολης-Συκεών

Πέραν του θεωρητικού μέρους, με εισηγήσεις και παρουσιάσεις, το σεμινάριο συμπεριελάμβανε βιωματικές ασκήσεις και προβολή DVD-role playing.

Οι συμμετέχοντες διάλεξαν οι ίδιοι τις θεματικές ενότητες, συμπληρώνοντας ένα ερωτηματολόγιο, ενώ έλαβαν και ονομαστική βεβαίωση παρακολούθησης, από το ΚΕΚ Εκπαιδευτική Παρέμβαση. Εισηγήτρια ήταν η ιδιοκτήτρια της KPR Consulting, Ρούλα Κωτούδη.

Παρεμβάσεις έκαναν και στελέχη των εταιριών «Παπαστράτος», «Japan Tobacco International», «Imperial Tobacco», «British Tobacco», «Καπνοβιομηχανία Καρέλια Α.Ε.» και «3Ε».

Σχετικές δημοσιεύσεις