Καβάλα και Θάσος στοχεύουν σε ακόμη περισσότερους τουρίστες

Θάσος

Σύμπραξη φορέων για καλύτερα αποτελέσματα

Σύμπραξη φορέων για καλύτερα αποτελέσματα

Τέσσερις φορείς του τουρισμού -ο Σύνδεσμος Ξενοδόχων Καβάλας, η Ένωση Ξενοδόχων Θάσου, το Επιμελητήριο Καβάλας και η Fraport Greece- ενώνουν τις δυνάμεις τους για την προβολή του τουριστικού προϊόντος των προορισμών των δύο περιοχών, με τη συνεργασία της εταιρείας Marketing Greece, δημιουργώντας πολλαπλασιαστικά οφέλη και μεγιστοποιώντας τα αποτελέσματα που προκύπτουν από τη συντονισμένη δράση και την αξία των συνεργείων.

Ο πρόεδρος του Συνδέσμου Ξενοδόχων Καβάλας, Αντώνης Μιτζάλης, σε δηλώσεις του τόνισε ότι η Καβάλα και η Θάσος διαθέτουν μεγάλο πλούτο τοπικών χαρακτηριστικών που μπορούν να προσφέρουν μοναδικές εμπειρίες στους τουρίστες που θα επιλέξουν να τις επισκεφτούν. Η συνεργασία των τοπικών φορέων έχει στόχο να αναδείξει τα ιδιαίτερα αυτά πλεονεκτήματα με χρήση των σύγχρονων μέσων προώθησης που διαθέτει μια σύγχρονη εταιρεία, η Marketing Greece. Πλεονεκτήματα που μπορούν να γίνουν εύκολα προσιτά με την αξιοποίηση των δυνατοτήτων του πρόσφατα ανακαινισμένου αεροδρομίου της Καβάλας.

Από τη μεριά του, ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Θάσου, Πάρης Παρασχούδης, επισήμανε μεταξύ άλλων ότι «κύριοι στρατηγικοί στόχοι της συνέργειας» είναι α) η αύξηση της αναγνωρισιμότητας και η διαμόρφωση θετικής εικόνας για τη Θάσο και β)η άμβλυνση της εποχικότητας, που συνδέεται με τον εμπλουτισμό του τουριστικού προϊόντος και τον ποιοτικότερο τουρισμό. Για την επίτευξη των στόχων, αλλά και των προτεινόμενων ενεργειών, καθοριστικοί παράγοντες, είναι η σταδιακή επίλυση και αντιμετώπιση διαχρονικών προβλημάτων, που παραβλέπουν όσοι ασχολούνται με την τουριστική προβολή του προορισμού, προβλήματα όπως η συλλογικότητα, η αντίληψη επαρκούς γνώσης για τη διαχείριση του προορισμού και η έλλειψη οργάνωσης και προγραμματισμού.

Αξιοποιώντας τις σύγχρονες τάσεις του destination marketing, το πρόγραμμα προώθησης και προβολής Καβάλας – Θάσου, που θα υλοποιηθεί με τη συνδρομή της Marketing Greece, περιλαμβάνει μεταξύ άλλων την ανάπτυξη περιεχομένου με δημιουργία φωτογραφικού υλικού, παραγωγή ταξιδιωτικών βίντεο για αξιοποίηση στα κοινωνία δίκτυα και σχεδιασμό αφιερώματος στο Discovergreece.com, αποτυπώνοντας τις εμπειρίες και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των προορισμών σε τρεις γλώσσες.

Ο πρόεδρος του Επιμελητήριου Καβάλας, Μάρκος Δέμπας, τόνισε ότι «ο τουρισμός για την περιοχή μας παίζει τον σημαντικότερο ρόλο στην οικονομία και την ανάπτυξη της, αφού αποτελεί περίπου το 65% του ΑΕΠ της περιοχής και είναι ο βασικότερος και πιο δυναμικός τομέας της Περιφερειακής Ενότητας Καβάλας. Η συνεργασία των φορέων σε μια κοινή προσπάθεια ανάπτυξης κοινών δράσεων για την στοχευμένη προβολή της Καβάλας και της Θάσου μέσα από επικοινωνιακά δίκτυα μεγάλης προσβασιμότητας, έρχεται να αναδείξει την επιθυμία όλων μας, να ενώσουμε τις δυνάμεις μας και να συνεργαστούμε στον κοινό στόχο, που είναι να προβάλουμε την περιοχή μας σαν τουριστικό προορισμό και να διευρύνουμε την καλοκαιρινή περίοδο».

Ο γενικός διεύθυνσης ανάπτυξης της Fraport Greece, Γιώργος Βήλος, τέλος, αναφερόμενος στη συνεργασία των τοπικών φορέων εξέφρασε την ικανοποίησή του για το συντονισμό των κοινών δράσεων, υπογραμμίζοντας ότι «είμαστε πεπεισμένοι ότι μόνο μέσω των συνεργειών μπορούμε να έχουμε θετικά αποτελέσματα ως προς την προώθηση των διαφόρων προορισμών που εξυπηρετούμε και προς αυτή την κατεύθυνση θα συνεχίσουμε την πορεία μας. Ευχαριστούμε πολύ όλους τους τοπικούς φορείς που αγκάλιασαν την πρωτοβουλία αυτή και δεσμευόμαστε ότι θα την υποστηρίξουμε με κάθε τρόπο».

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ