Μία πρωτότυπη και καινοτόμα πλατφόρμα για τα ελληνικά προϊόντα!

Το «Μάνα Γη» στηρίζει τους Ελληνες παραγωγούς στις αγορές του εξωτερικού

Το «Μάνα Γη» στηρίζει τους Ελληνες παραγωγούς στις αγορές του εξωτερικού

Τον περασμένο μήνα η FOOD EXPO κατέγραψε εντυπωσιακές σε ποσότητα αλλά και ποιότητα εμπορικές συμφωνίες, εκατοντάδες ικανοποιημένους εκθέτες και χιλιάδες ενθουσιασμένους επισκέπτες. Η μεγαλύτερη έκθεση Τροφίμων και Ποτών στη Νοτιοανατολική Ευρώπη με το πέρας αυτής της διοργάνωσης διατηρεί το σκήπτρο της και βάζει ως μελλοντικό στόχο ακόμα μεγαλύτερες κατακτήσεις. Μεταξύ των μοναδικών και καινοτόμων… προϊόντων της ελληνικής γης, ξεχώρισε το «Μάνα Γη»!

Μετρώντας ένα χρόνο εταιρικής δραστηριότητας και εξάγοντας ήδη στην Ταιβάν, το «Μάνα Γη» αποτελεί καινοτομία για τα ελληνικά δεδομένα σε πολλαπλά επίπεδα!

Είναι η πρώτη ελληνική πλατφόρμα που συνδυάζει τη χονδρική και λιανική πώληση των προϊόντων των Ελλήνων παραγωγών στις αγορές του εξωτερικού. Η ιστοσελίδα τους είναι μεταφρασμένη στις 6 επικρατέστερες γλώσσες (!) δίνοντας πρόσβαση σε 3,2 δισεκατομμύρια χρήστες του internet παγκοσμίως!

Είναι η πρώτη ελληνική εταιρία που αναλαμβάνει εξ’ ολοκλήρου τη διαδικασία της προβολής, προώθησης, πώλησης και εξαγωγής των προϊόντων των συνεργατών παραγωγών τους.

Σε ερώτηση για το τι θα πρέπει να κάνει ο παραγωγός στα πλαίσια αυτής της διαδικασίας, η απάντηση ήταν αποστομωτική!

«Τίποτα», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της «Μάνα Γη ΙΚΕ» Παναγιώτης Χατζηλαζαρίδης, ο οποίος ξεκαθάρισε πως: «ο παραγωγός απλά μας υποδεικνύει την τιμή χονδρικής στην οποία επιθυμεί να πουλήσει και δεσμεύεται να είναι συνεπής στο ραντεβού με τον μεταφορέα είτε στη λιανική είτε στη χονδρική για την παραλαβή της παραγγελίας. Εμείς αναλαμβάνουμε όλα τα υπόλοιπα!»

Οσον αφορά τα σημαντικότερα προβλήματα που στέκονται εμπόδιο στην εξωστρέφεια των ελληνικών επιχειρήσεων, ο κ. Χατζηλαζαρίδης είπε: «Οι ξένες γλώσσες είναι ένα πρώτο ζήτημα. Θα πρέπει να αντιληφθούμε ότι η γνώση μόνο των Αγγλικών δεν είναι επαρκής εάν θέλουμε να διευρύνουμε το πεδίο της επικοινωνίας μας με τους διεθνείς αγοραστές. Δεύτερο και πιο σημαντικό η έλλειψη τεχνογνωσίας όσον αφορά στα σύγχρονα διαδικτυακά εργαλεία marketing, προβολής και επικοινωνίας.

Τέλος, η μη αυτοματοποιημένες διαδικασίες αλλά και το γεγονός ότι είμαστε η 27η χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης στην κατάταξη της ενσωμάτωσης των ψηφιακών υπηρεσιών, καθιστούν τις ελληνικές επιχειρήσεις μη αποδοτικές εκτός συνόρων, με ελάχιστες φυσικά εξαιρέσεις. Στο «Μάνα Γη» μιλάμε σε 6 γλώσσες! Το website μας παρέχει όλες τις υπηρεσίες του τόσο στην περίπτωση του συνεργάτη παραγωγού όσο και στην περίπτωση του αγοραστή χονδρικής ή λιανικής αυτοματοποιημένα, με χρόνο απόκρισης για κάθε αίτημα την μια ημέρα και σε πολλές περιπτώσεις την ίδια στιγμή!

Εργαζόμαστε σε περιβάλλον cloud ακολουθώντας paperless strategy με σχεδόν μηδενικό ενεργειακό αποτύπωμα. Συμμετέχουμε σε εκθέσεις και πραγματοποιούμε επαγγελματικά ταξίδια στο εξωτερικό με στόχο την επίτευξη εμπορικών συμφωνιών για τα προϊόντα των συνεργατών μας.

Το «Μάνα Γη» γεφυρώνει τον πρωτογενή τομέα της Ελλάδας με την παγκόσμια αγορά, με τη χρήση ποιοτικών και σύγχρονων εργαλείων και υπηρεσιών, σε ένα domain, το www.managi.eu.».