ΘΕΣγάλα: Ο Συνεταιρισμός που έβαλε τα… γυαλιά στους μεγάλους

Στα ενδότερα του Κέντρου Διαχείρησης

Ενα πρωτοποριακό σύστημα εξυπηρέτησης των πελατών της σε όλο το δίκτυο καταστημάτων χρησιμοποιεί η Συνεταιριστική εταιρία ΘΕΣγάλα.

Το κέντρο διαχείρισης ελέγχου που βρίσκεται στην κεντρική διοίκηση κτηρίου στη Λάρισα προνοεί και διασφαλίζει την άριστη λειτουργία σε όλα τα σημεία πώλησης ΑΤΜ γάλακτος στις τρεις κεντρικές πόλεις, Αθηνά, Θεσσαλονίκη και Λάρισα, προστατεύοντας και εξυπηρετώντας τον καταναλωτή οποιαδήποτε στιγμή και αν χρειαστεί βοήθεια. Η εξυπηρέτηση είναι 24ωρη και επί 365 μέρες το χρόνο με σκοπό να επιλύει άμεσα το οποιοδήποτε πρόβλημα, ενώ λειτουργεί και το τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης.

Στην κάμερα του LIFE-EVENTS.GR μίλησε ο Ανδρέας Χαρδαλούπας, Υπεύθυνος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας, που ανέλυσε την στρατηγική του Συνεταιρισμού για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της.

2203thegala 4

2203thegala 1

Ανάπτυξη με καταστήματα franchise στη Θεσσαλονίκη.
Εχοντας συμπληρώσει πέντε χρόνια από την ίδρυσή του, ο Συνεταιρισμός ΘΕΣγάλα προχωρά σε προοδευτική εφαρμογή του πλάνου επέκτασής του για τα επόμενα έτη.
Το πλάνο επέκτασης του Συνεταιρισμού αναλύεται σε τρεις κεντρικούς άξονες: τη δημιουργία νέων προϊόντων και υπηρεσιών, την προοδευτική αναμόρφωση των καταστημάτων του και την εξέλιξη του δικτύου των καταστημάτων του και με την μέθοδο franchise.

Ξεκινώντας από την Θεσσαλονίκη, ο ΘΕΣγάλα εξελίσσει τα υπάρχοντα καταστήματά του σε γωνιές Συνεταιρισμών και Ελλήνων παραγωγών με καθημερινά είδη διατροφής, αναγκαία σε κάθε νοικοκυριό. Ελληνικά προϊόντα, με σφραγίδα την εγγύηση ποιότητας του ΘΕΣγάλα και τις εξαιρετικά ανταγωνιστικές τους τιμές. Το νέο εγχείρημα θα αποτελέσει τη βάση ενός καινοτόμου δικτύου συνεργασιών με τη μορφή franchise όπου τα υπάρχοντα αναγνωρισμένα και με ήδη εξασφαλισμένη και σταθερή πελατεία καταστήματα Αυτόματων Πωλητών, θα ενισχυθούν με νέα προϊόντα.
Στόχος του εγχειρήματος είναι η ενίσχυση των υπαρχόντων καταστημάτων και η μετεξέλιξη του Συνεταιρισμού ΘΕΣγάλα ως μια &lsquoομπρέλα’ για διανομή προϊόντων Συνεταιρισμών και Ελλήνων παραγωγών, μέσω του δικτύου καταστημάτων του.

foto 1

Η ανάπτυξη συνεργασιών μέσω franchise θα επιτρέψει παράλληλα στον ΘΕΣγάλα την χρηματοδότηση των επενδύσεων του καθώς και την ανάπτυξη νέων κωδικών γαλακτοκομικών προϊόντων.
Ο Πρόεδρος του ΔΣ του ΘΕΣγάλα, κ. Θανάσης Βακάλης, μιλώντας για την εξέλιξη αυτή: «Ο Συνεταιρισμός μπαίνει σε μια δεύτερη φάση ανάπτυξης. Η δημιουργία συνεργασιών μέσω franchise μας επιτρέπει να αξιοποιήσουμε την επιτυχία μας για τη διανομή και άλλων προϊόντων απ’ ευθείας από τους Έλληνες παραγωγούς στον καταναλωτή, συμβάλλοντας στην ενίσχυση της εγχώριας παραγωγής και στην ανάπτυξη συνεργειών με τις τοπικές κοινωνίες. Πρωταρχικός μας στόχος είναι η διασφάλιση της ποιότητας ΘΕΣγάλα, που αποτελεί τον βασικό παράγοντα της επιτυχίας μας μέχρι σήμερα, κάτι το οποίο αποτυπώνεται πλήρως στο μοντέλο συνεργασίας που έχουμε δημιουργήσει. Στο επίκεντρο της φιλοσοφίας μας βρίσκεται η συνεργασία και η σύμπραξη για τον κοινό σκοπό και για αυτό το λόγο θεωρώ ότι οι νέοι μας συνεργάτες θα αγοράζουν εξασφαλισμένες θέσεις εργασίας για τους ίδιους αλλά και για την οικογένειά τους προσδίδοντας στο εγχείρημά μας και μια κοινωνική διάσταση».

Τους επόμενους μήνες, ο Συνεταιρισμός θα ανακοινώσει και το πλήρες πλάνο επέκτασής του, το οποίο περιλαμβάνει δημιουργία νέων καταστημάτων στην Αθήνα, λανσάρισμα νέων προϊόντων και υπηρεσιών καθώς και αναμόρφωση των σημείων πώλησης, ξεκινώντας πιλοτικά από την πόλη της Θεσσαλονίκη

2203thegala 2

2203thegala 3

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *