Θεσσαλονίκη: Συγκροτείται Επιτροπή Χρηστών στο λιμάνι

Ποιοι είναι οι στόχοι Τη συγκρότηση Επιτροπής Χρηστών του λιμανιού της Θεσσαλονίκης αποφάσισε το διοικητικό συμβούλιο της ΟΛΘ ΑΕ, προκειμένου -όπως διευκρινίζεται σε σχετική ανακοίνωση- να αναπτυχθεί διάλογος και ουσιαστική συνεργασία με τους πελάτες-χρήστες του λιμανιού, με στόχο την αντιμετώπιση ζητημάτων που ανακύπτουν σε σχέση με την καθημερινή λειτουργία του, καθώς και τη βελτίωση των […]

Ποιοι είναι οι στόχοι

Τη συγκρότηση Επιτροπής Χρηστών του λιμανιού της Θεσσαλονίκης αποφάσισε το διοικητικό συμβούλιο της ΟΛΘ ΑΕ, προκειμένου -όπως διευκρινίζεται σε σχετική ανακοίνωση- να αναπτυχθεί διάλογος και ουσιαστική συνεργασία με τους πελάτες-χρήστες του λιμανιού, με στόχο την αντιμετώπιση ζητημάτων που ανακύπτουν σε σχέση με την καθημερινή λειτουργία του, καθώς και τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών.

Στην Επιτροπή Χρηστών θα κληθούν να συμμετάσχουν εκπρόσωποι του Συλλόγου Ναυτικών Πρακτόρων Θεσσαλονίκης, του Συλλόγου Εκτελωνιστών Θεσσαλονίκης, των επιμελητηρίων Εμποροβιομηχανικό (ΕΒΕΘ), Επαγγελματικό (ΕΕΘ) και Βιοτεχνικό Θεσσαλονίκης (ΒΕΘ), καθώς και των συνδέσμων Εξαγωγέων (ΣΕΒΕ), Βιομηχανιών Βορείου Ελλάδος (ΣΒΒΕ) και Επιχειρήσεων Μεταφορών Β. Ελλάδος.

Διαβάστε επίσης  Θεσσαλονίκη: Επιπλέον 234 νέες θέσεις στάθμευσης μέσα στο λιμάνι

Όπως διευκρινίζεται στην ανακοίνωση του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ ΑΕ), η Επιτροπή Χρηστών συγκροτείται ανεξάρτητα από τη σύσταση και λειτουργία του Συμβουλίου Χρηστών Λιμένος Θεσσαλονίκης, που προβλέπεται από τον νόμο 4504/2017.