Τι θα συμβεί στο κινητό σας, αν ο λογαριασμός σας ξεπεράσει τα 150 ευρώ…

EDPS κινητά εφαρμογή ΕΕ

Μία μεγάλη αλλαγή για την προστασία των καταναλωτών Η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) φέρνει ακόμη μία μεγάλη αλλαγή με σκοπό την προστασία των καταναλωτών.Ακολουθήστε το Thes.gr στο Google News! Μοναδική θεματολογία με το κύρος του Thes.gr Με τις αλλαγές που θα τεθούν σε ισχύ από την 1η Ιανουαρίου 2019, τίθεται πλαφόν στις χρεώσεις, […]

Μία μεγάλη αλλαγή για την προστασία των καταναλωτών

Η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) φέρνει ακόμη μία μεγάλη αλλαγή με σκοπό την προστασία των καταναλωτών.

Με τις αλλαγές που θα τεθούν σε ισχύ από την 1η Ιανουαρίου 2019, τίθεται πλαφόν στις χρεώσεις, καθώς θα μπαίνει αυτόματη φραγή στο κινητό τηλέφωνο όταν ο μηνιαίος λογαριασμός φθάνει τα 150 ευρώ.

Στα 150 ευρώ περιλαμβάνονται και οι φόροι μαζί με το σύνολο των παρεχόμενων υπηρεσιών (φωνή, μηνύματα, δεδομένα). Το σύνολο δηλαδή των χρεώσεων.

Ετσι, όταν ο καταναλωτής κατά τη διάρκεια του μήνα συμπληρώσει το ποσό των 150 ευρώ, αυτομάτως θα μπαίνει φραγή από την εταιρεία-πάροχο.

Αρση της φραγής μπορεί να γίνει μόνο μετά από συνεννόηση με τον πάροχο.

Ο καταναλωτής θα έχει επίσης το δικαίωμα ωστόσο να καθορίσει ο ίδιος το όριο φραγής κλήσεων και ανταλλαγής δεδομένων σε ποσό άνω των 150 ευρώ ή ακόμη και να ζητήσει απεριόριστη χρήση.

Το πλαφόν με την αυτόματη φραγή μπαίνει με στόχο την προστασία των καταναλωτών από υπέρογκες χρεώσεις λόγω άγνοιας ή λάθους στον χειρισμό.