Είστε εδώ:

Κάνουμε εύκολα θρεπτικό γάλα αμυγδάλου

Γνωστό για τις αντιοξειδωτικές του ιδιότητες, το γάλα αμυγδάλου είναι πλούσιο σε βιταμίνες και μέταλλα και «φτωχό» σε λιπαρά, δίχως ζωικές πρωτεΐνες κι άλλα παράγωγα όπως χοληστερόλη και λακτόζη.

Αυτή την περίοδο, αποτελεί το καλύτερο υποκατάστατο για τις ημέρες της νηστείας ενώ είναι δημοφιλέστατο ποτό εδώ και αιώνες στην Μέση Ανατολή, γνωστό ευρύτερα με το όνομα amygdalate. Το σπιτικό αμυγδαλόγαλα μπορεί να γίνει η λύση για μη επεξεργασμένο γάλα φυτικής προέλευσης και εμείς σας δείχνουμε τον απλό τρόπο με τον οποίο μπορείτε να το κάνετε.

Υλικά
1 φλιτζάνι ωμά αμύγδαλα (καλύτερα χωρίς τη φλούδα)
3-4 φλιτζάνια νερό (ανάλογα πόσα υδαρές θέλουμε να το κάνουμε)
1 πρέζα αλάτι
Προαιρετικά μέλι, εκχύλισμα βανίλιας

0903GALA 2

Εκτέλεση
1. Μουλιάζουμε τα αμύγδαλα (ιδανικά για 24 ώρες)
2. Σουρώνουμε τα αμύγδαλα και τα ξεπλένουμε με νερό
2. Τοποθετούμε όλα τα υλικά στο μπλέντερ και χτυπάμε μέχρι να ομογενοποιηθούν.
3. Φιλτράρουμε με ένα τουλπάνι (γάζα) ή ένα σουρωτήρι και παράλληλα, στύβουμε καλά τη μάζα που έχει μείνει για να φύγουν όλα τα υγρά
4. Βάζουμε το γάλα σε ένα μπουκάλι και το αποθηκεύουμε στο ψυγείο. Διατηρείται τουλάχιστον για 4 ημέρες
Extra tips: Ανάλογα πόσο υδαρές το θέλουμε, αυξομειώνουμε και το νερό. Προσθέτουμε μέλι ως γλυκαντικό, μπορούμε όμως να χρησιμοποιήσουμε επίσης μέλι αγαύης, πετιμέζι ή στέβια. Η κανέλα του πάει πολύ ενώ είναι ιδανικό για άκρως θρεπτικά smoothies. Την αμυγδαλόψιχα που μένει μπορείτε να την χρησιμοποιήσετε στην παρασκευή γλυκισμάτων (μπισκότα, κέικ).

Με δύο λόγια…
Το γάλα αμυγδάλου…
Περιέχει βιταμίνες Α, D και Ε
Περιέχει λιγότερο κορεσμένο λίπος από το γάλα της αγελάδας
Εχει μεγάλη περιεκτικότητα πρωτεϊνών
Είναι πλούσιο σε σελήνιο, ψευδάργυρο, κάλιο και μαγγάνιο
Περιέχει 50% περισσότερο ασβέστιο από όλα τα είδη των γαλακτοκομικών και 200% περισσότερο σίδηρο από όλα τα είδη κρεάτων
Δεν περιέχει γλουτένη
Δεν περιέχει χοληστερίνη
Δεν περιέχει λακτόζη και για το λόγο αυτό είναι κατάλληλο για άτομα που έχουν δυσανεξία
Τα 240 ml γάλακτος αμυγδάλου περιέχουν περίπου 30-40 θερμίδες, 2,5-3 γρ. λίπους, 1 γρ. πρωτεΐνης, 1 γρ. φυτικών ινών και πολλές βιταμίνες και μέταλλα.

Δείτε επίσης:   DIY κηροπήγια εμπνευσμένα από το φθινόπωρο (ΦΩΤΟ)

Καλή σας επιτυχία!

0903GALA 3

Σχετικές δημοσιεύσεις